Sunday, March 29, 2009

pak pacak..


spot da taf guy..

hohohohoi..
xyah laa usha pak misai th..
wat mimpi ngeri jek..

haha..
nway, dis pic ms aku jd fasi kt sek keb pintas raya..
pnya laa sonok tyme th..
korg bayangkn laa..
spnjg 21 thn n bpe bln n ari tah aku bnafas, nh 1st tyme jd fasi..

smp2 sana jumat..
prepare aper yg ptt dan x ptt..
pg subuh th..
aku pon x caya aku diberi pluang mnyampaikan khutbah subuh..
sejuk perot mak aku..
haha..

tp pling bes ms mlm sbtu..
pdhal aku x tonggang todi pon mlm th..
tp mabuk cam da telan 3 tong air kncing setan jek..
hahah..
snanye kitowg sj nk njoy dat nite..
da lm x sonok2 cmth..
dl pon xde can nk wat cmth..
tp mlm th de dak ldk aku demam..
cuak gak aku dga, sbb siang th..
aku jemur dowg tga2 panas..
well..
nk bg dowg gelap cam aku gak snanye..
hahah..
n mlm pas sonok bgi nk giler th..
de laa wat sesi memaki hamun bdk2 nh..
aku xpasan laa aku join ke x bnda nh..
sbb aku rs aku tetido kt blkg..
hahahaa.. =)

ahad th, xde aktviti sgt..
da nk blk katakn..
aku pon snanye pg th kt london..
(bangkong la, pe lg, haha)
dga2 ceramah sikit..
pasth xtahan bdk2 dtjh 6 nh..
pnya sayang kt kitowg..(yeke??)
smp tpancut2 air ma....ta..
sdih laa kn pasne x dpt jmp kitowg..
haha..
pe2 hal pon, abg (uweeeks!) doakn korg success korg nye pekse..

n pd abg2 n kakak2 fasi, nt dak2 nh nk pekse, jum la kite sergah dowg..
hahaha..




akak2 n abg2 fai yg mabooks..







calon2 UPS-trippe-R, haha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home