Sunday, January 17, 2010

one sin..a big sin..

khamis..its friday nite..
14 jan 2010..

feel guilty..
feel ashame..
dont know..
why suddenly..
rasa macam nak pergi tempat tu..
salah ke aku pergi tempat tu..
dosa ke aku pergi tempat tu..
aku tak tahu apa hukum pergi tempat tu..
rasa nya aku da cukup dewasa kot..
tu yang gatal pergi tempat macam tu..

tapi..
tengah sedap huha huha..
tiba-tiba..
dapat laa satu mesej..

"salam, jgn lupa solat, sentiasa dkatkn diri dgn Allah, sujud lama2, mnta tlg dgn Allah mdh2an sgalakesukaran trutama dlm pelajaran dpt diatasi..pe yg penting bykkn muhasabah dri, sntyasa fokus, gunakn pluang blaja yg ade dan pling pnting dktkn diri dgn Allah dan minta pertolongannya..mudah2an anak ayah mama dkurniakan kjayaan dunia dan akhirat..
dari ayah dan mama.."

even aku tak ambil benda2 haram kt situ..
just a glass of coke..
tp rasa tak sedap hati bila dapat mesej tu..

i want to go home..
after got dat txt..
but who cares..
masing2 tengah sibuk dengan dunia mereka sendiri..

"maafkan aku..aku tak layak rasa nya jadi anak ayah dan mama..tak macam yang lain..even mereka pun ada buat salah kat ayah mama, rasa nya tak seteruk apa yang aku buat..
sekali lagi, maafkan aku..aku tak nak mati nya aku nanti diiringi dengan panggilan anak derhaka.."













Labels:

7 Comments:

Blogger iZz♥h said...

sinf0ol.. stat dr situ laa ak dpt idea utk nick ak.. hwa3~ mmg sin+fool aa~
speechless ak skg..
hmmm...
ak mo balek swak j neh.. mish lak kt bos2 ak tuu...

January 17, 2010 at 8:38 AM  
Blogger pistol dan bunga said...

hahaha..tw xpe..
klu pahala jd ape?pahalafool? ghahahha

January 17, 2010 at 9:17 AM  
Blogger nuridrin said...

nanti, kalau aku nak pergi, lepas aku rasa aku plak dewasa,
aku tau sape aku nak ajak.
KAU, wak.
;p

January 17, 2010 at 4:20 PM  
Blogger pistol dan bunga said...

haha..ms tu aku byk abeskn masa kt tnh suci mekah kot..hahaha

January 18, 2010 at 4:18 AM  
Blogger Nancy said...

oh,dah pandai sial.
nx time kte g together aite? :)

January 19, 2010 at 4:34 AM  
Blogger pistol dan bunga said...

haha.. g tanah suci mekah sm2?
hahahha

January 19, 2010 at 10:05 PM  
Blogger iZz♥h said...

hwa3~ tobat lew wehh~~ uh. tp mcarot xlae buang! tnet ak cm sial kt cni. demit!

January 20, 2010 at 9:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home